Lidhje te rendesishme Rrjetet tona shoqërore Shqip merr pjesë në programe të ndryshme marketingu ku mund të përfitojë komisione për produktet e zgjedhura në artikujt e publikuar.

Arti

Falimentimi i programit Zelig dhe gabimi identik që rrezikoni ta përsërisni  

Falimentimi i programit Zelig dhe gabimi identik që rrezikoni ta

Disa vjet më parë kam bashkëpunuar për programin e njohur Zelig TV, i humorit, i cili sot nuk është më në transmetim.

Unë do t'ju tregoj të gjithë historinë në mënyrë që të kuptoni se si të shmangni gabimin që çoi në dështimin e formatit të TV.

Historia

Vitet 1990 - fillimi i viteve 2000. Zelig ka qenë gjithmonë një program lokalist humori i mirënjohur milanez, një ditë një TV i propozoi idenë e formatit televiziv drejtuesve artistikë, për dy arsye kryesore:

Duke transformuar Kabarenë në një  TV komercial; duke zbuluar humoristë (komedianë) të famshëm dhe duke fituar ekonomikisht falë shfaqjeve të ardhshme (biznesi i mundshëm vetëm pas famës së gjeneruar nga TV).

Kjo ishte epoka e artë e televizionit, veçanërisht për shkak të mbërritjes të epokës komerciale. Programi i humorit filloi të merrte vlerësime shumë të larta, e si rezultat i kësaj të ardhurat nga reklamat u rritën. TV ndaloi prodhimin e Zelig në vendin historik dhe identifikues, dhe e zhvendosi shfaqjen në një nga teatrot më të mëdha në Milano.

Nga 2006-sot

Në të njëjtën kohë, interneti ishte gjithnjë e më i pranishëm, dhe audienca televizive gjithnjë e më pak e pranishme, pothuajse zero për shkak të një ndryshimi të gjeneratave (të moshuarit që shikojnë TV vdesin, dhe të rinjtë qëndrojnë në internet).

Kompanitë po i hiqnin buxhetin TV-ve për ta zhvendosur atë në platforma si Google Ads dhe Facebook. Pra më pak shikime që përkthehet në më pak para.

Showmenët më të mirë e braktisën atë format, sepse mendonin se paguheshin shumë pak, kështu që filluan një karrierë më vete teatrore (si solistë). Zelig e gjeti veten pa aktorët më të mirë dhe TV pa para për të punësuar aktorë të tjerë të të njëjtit nivel.

Gabimi

Me gjithë problemet serioze ekonomike, TV dhe Zelig provuan edicionin e fundit të formatit, duke bërë një seri të tërë gabimesh që vulosën fundin përfundimtar të tij:

-asnjë buxhet për të paguar humoristë të mirë, duke përfshirë të keqen më pak të panjohur për publikun e gjerë;

-vazhdoi të jepte shfaqje në një teatër të madh milanez, pavarësisht mungesës së aktorëve të famshëm, me bileta të parapaguara për të marrë pjesë drejtpërdrejtë në shfaqjet live;

-ata angazhuan një prezantues të njohur dhe një aktor të njohur, një strategji që doli të ishte e dështuar, sepse nuk ishin aktorë humori.

Fundi

Pas shumë shfaqjeve, të ardhurat nga reklamat nuk ishin të mjaftueshme për të menduar për prodhimin e një edicioni të ri; Zelig u rikthye për t'u përkushtuar vetëm për shfaqjet në vendin e tij historik milanez dhe Televizori hoqi dorë dhe vendosi ta investojë atë buxhet diku tjetër.

Çfarë mund të ishte bërë?

Vendimi për të mos prodhuar më formatin ishte drastik, por mund të ishte e mundur të ndërhyhej me masa dhe shkurtime të ndryshme:

-asnjë prodhim në teatrin e madh, por në lokalitetin historik të Zeligut (si në edicionet e para).

-prodhimi në minimum: vetëm 3 kamera fikse, asnjë kompani baleti, asnjë skenografi, etj.

-xhirimi i shfaqjeve të mbrëmjes së aktorëve të humorit (redaktuar 100% prej tyre) për të shkëputur pjesët që do të ripërdoren në TV pa asnjë kosto (për humoristët është promovim, ashtu dhe për Zelig, dhe TV do të kishte gjetur një format falas)

-asnjë transmetim të shfaqjes premierë, por vetëm gjatë darkës ose pak më parë, për të kënaqur një audiencë e përshtatshme për atë orar.

Çfarë mund të mësojmë nga rasti Zelig? Mos e digjni buxhetin tuaj me truket estetike.

Denonco

Keni informacion në interes të publikut? Dërgojeni në Shqip duke klikuar këtu.

Poll

Në Fokus

Ndiqni të gjitha lajmet e fundit
në rrjetet tona shoqërore